Известие

Collapse
No announcement yet.

Незацепен ремък може би

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Незацепен ремък може би

    Моля за мнението ви .Правих ремонт на главата след това разбрах ,че почна да ми гори масло доста и пуши масло при палене понякой път или като и дам газ на място.Повреме на движение го няма това пушене.Преди два дена мотора започна да работи нестабилно тресене.Мислех че е бобина, но не е.Въпроса ми е дали е възможно при зацепване на агренажен ремък без фиксиращите пети да има изгорял клапан на главата.Или двете свещи да се прецакали което ме съмнява.За горенето мисля че са некачествени гумички.Благодаря предварително.

  • #2
    Ето как аз зацепвам ремък, ако не се сменят ролки:
    1. С тънкорез отрязвам 1/2 от стария по обиколката.
    2. Пъхам новия до половината и започвам постепенно да избутвам стария навътре докато опре.
    3. Отрязвам стария ремък.
    4. Донамествам новия до мястото, където е бил стария.
    5. Превъртам двигателя 2 оборота да си дойде пак на белега.
    6. Няма 6.т=>... готово!

    Comment


    • #3
      Всичко е сменено ролки ремаци.Ремъка е зацепен,но майсторът ако не го е зацепел с фиксиращите пети,какво може да се случи.Клапан на главата може ли да прегори

      Comment


      • #4
        Ако има изгорял клапан, то този цилиндър въобще няма да работи.
        Горенето на масло е от гумичките, които може да са били и качествени, но се случва да се скъсат при монтажа.

        Comment


        • #5
          На 4—ти цилиндър като дръпна буксата на бобината няма промяна на работата на двг,а при другите има промяна.Размених бубината на друг цилиндър там си работи.

          Comment


          • #6
            Следва да премериш компресия. Ако установиш цилиндър със съществено по-ниска от останалите, налей малко масло в проблемния цилиндър и повтори измерването. Ако компресията се вдигне - сегменти. Ако не се вдигне - клапани.

            Не изключвай и версията за свещи. Двете са свързани последователно с вторичната намотка на бобината и ако фиряса (прекъсне) едната и другата няма да работи. Поради това най-добре размени и свещите.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:31.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Благодаря ти.Ще пробвам първо със свещите.Незнаех за маслото.А колко трябва да се налее.И наистена има логика.А незацепването с фиксиращи пети можели да окаже влияние на клапаните(да изгорят)Преди 2000км е правена главата

              Comment


              • #8
                Масло да речем по 0,5 - 1 куб. см.

                На теория могат да изгорят клапани от неправилно сфазиране на валовете, но щеше да усетиш това, като драстична разлика в работата на мотора (липса на мощност, висок разход и пр. )


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Е драстична разлика при потеглянето с малко повече газ.След ремонта на главата колата си имаше мошност за 105 к.с. много добре,но почна да пуши и гори повече масло.Благодаря ще направя тези процедури

                  Comment


                  • #10
                    Резултат от проблемите.Свалих главата и.....изгорял клапан на неработищия цилиндър.И две гумички на смукателните клапани играят нагоре надолу.Сега смених всички изпускателни клапани с биметални манган-силиций.И гумички Кортеко.Засега резултата е добър.

                    Comment

                    Working...
                    X